Door op een andere manier naar verpakken te kijken is het mogelijk om een opvallende, innovatieve en misschien nog wel een meer verantwoord alternatief te ontwikkelen. Cre8tives laat zich inspireren door bestaande verpakkingen in andere branches en komt daarmee regelmatig tot verrassende oplossingen.

Ook hier is het zo dat er wordt begonnen met het ontwikkelen van concepten waardoor de kosten en investeringen beperkt blijven.

Een goed voorbeeld van een unieke verpakking is de kiweek. Met de kennis dat ruim 50% van alle kiwi tijdens het werk wordt gegeten hebben we voor de consument een gemakkelijke en leuke verpakking ontwikkeld welke men mee kan nemen naar het werk.

 

Pineapple & Slicer

Een unieke opvallende verpakking waarbij de consument naast een heerlijke ananas ook nog eens een handige snijder erbij koopt.

Kids puzzle box

Een lasergesneden MDF doos waarbij kinderen een 3D-puzzel uit de verpakking kan halen. Verassende en unieke verpakking voor het merk Juisy.

Kiweek

50% van alle kiwi wordt op het werk gegeten. Om die reden hebben we bovenstaande aansprekende verpakking ontwikkeld. Elke dag een heerlijke kiwi met de kiweek!

Kaki Slicer pack

Om consumenten het gemak van de kaki te benadrukken is deze verpakking ontwikkeld met een gratis kaki slicer. Een echte stimulans om een gezond product te promoten.

Geïnspireerd om ook iets opvallends aan uw assortiment toe te voegen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak!

 

Sluit Menu
× Whats app marketing chat?